Bli medlem i Botkyrka GK!

Bli medlem 2025 i någon av nedan medlemskategorier och spela fritt på båda banorna resterande del av 2024!

- Senior, fritt spel på båda banorna: 7 495 kr
- Senior Vardag, fritt spel på båda banorna helgfria vardagar: 6 195 kr
- Senior 22-29 år, fritt spel på båda banorna: 4 295 kr
- Junior 18-21 år, fritt spel på båda banorna: 2 195 kr

Medlemskapet är personligt och gäller kalenderår (1 januari – 31 december).

Har du några frågor, kontakta kansliet på info@borkyrkagk.se

Vårt Autogiro kostar inget extra och baseras på 10 månader januari till oktober. Blir man medlem senare än januari delas hela årsavgiften på antalet kvarvarande månader av säsongen med sista dragning i oktober. (Gäller för medlemskap Senior, Senior Vardag och Senior 22-29 år)

För att bli medlem fyller du i och formuläret nedan så ordnar vi resten. Du får bekräftelse i mail att allt är klart.

Varmt välkommen som medlem hos oss!

Bli medlem hos oss genom att fylla i formuläret:

Juniorer under 18 år behöver ange en "vårdnadshavare inom golf". Det kan göras i fältet övrigt. Man behöver inte spela golf eller vara medlem i en golfklubb för att vara vårdnadshavare i Min Golf. Precis som med andra fritidsaktiviteter behöver en vuxen inte kunna utföra aktiviteten själv, bara stötta barnet med den praktiska hanteringen. Vårdnadshavaren behöver dock registreras i Min Golf med personnummer, namn, adress, telefonnummer och e-postadress.