Företag

Bli företagspartner till Botkyrka Golfklubb!
Låt dina anställda och affärsbekanta få njuta av en av Stockholms vackraste golfbanor.

Ditt företag får en värdefull exponering samt ger er möjlighet att knyta nya affärskontakter.

Vi erbjuder dig som företagspartner skräddarsydda spel- och exponeringspaket, företagsgolf, prova-på aktiviteter m.m. Vår restaurang komponerar frukost, lunch eller middags/festmeny helt efter era önskemål.

Läs mer om våra olika erbjudanden:

Företagspaket

Företagsgolf

Hålsponsor

Köp ert företagspaket på Botkyrka Golfklubb, en av Stockholms bästa golfbanor, och låt era kunder och medarbetare få njuta av inspirerande golfspel hos oss.

Bjud era kunder och anställda på en härlig golfdag på en av Stockholms bästa och vackraste golfbanor!

Hos oss på Botkyrka GK kan du exponera ditt företag genom att bli hålsponsor på vår 18-hålsbana eller 9-hålsbana.

Vill ni komplettera med clinic, utbildning, beat the Pro eller föreläsning om golf så ordnar vår rutinerade Headpro Magnus Elwin detta.

Nedan hittar ni våra generösa företagspartners som trivs hos oss och stöttar klubben i dess utveckling.

Bli företagspartner till oss du också!

Dennis Edlund
VD/Botkyrka GK