Glädje. Grönska. Gemenskap.

Upplev en av Stockholms vackraste golfbanor – Botkyrka GK!

Med en naturnära upplevelse med skog, vattendrag, öppna fairways och fina utsikter på höjden erbjuds du en härlig golfupplevelse.

Vår 18-hålsbana är naturskön och vacker. Den erbjuder ett omväxlande spel för golfare på alla nivåer. Botkyrka GK är en familjär, öppen och välkomnande klubb såväl för dig som medlem som för dig som gästar oss. Vi sätter stort värde på trivsel och social samvaro där medlemmarnas engagemang har stor betydelse för klubbens utveckling. Värderingar som genom åren har uppskattats av dem som söker golfmedlemskap i Stockholm.

Vi har en stark kommittéverksamhet med många ideella krafter som bär upp klubben. Ett mycket uppskattat tävlings- och medlemsaktivitetsprogram där våra medlemmar kommer samman kring golfen. Idrottskommittén engagerar elitsatsande spelare, barn och juniorverksamheten gör det roligt att greppa första klubban och paragolf-verksamheten visar att golf är för alla.

Vi på Botkyrka GK erbjuder en fantastisk 18-hålsbana och en rolig 9 håls Pay & Play-korthålsbana öppen året runt. Det finns också en stor driving range, välskötta träningsområden, golfshop, trivsam och nyrenoverad restaurang med familjekrögare och härlig uteservering att njuta av på sommaren.

Kom och upplev en oförglömlig golfdag hos oss.

Varmt välkomna till Botkyrka Golfklubb!