Vill du bli medlem hos oss på Botkyrka GK?

Varmt välkommen till en av Stockholms vackraste golfbanor. Här hittar du en fantastisk 18-bana i vackra natursköna omgivningar med omväxlande karaktär, där du kan variera ditt golfspel. Öva på vår träningsanläggning eller ta en runda på vår 9-håls Pay & Play-korthålsbana som är öppen året runt.

Botkyrka GK är en familjär, öppen och välkomnande klubb för alla. Vi sätter stort värde på trivsel där medlemmarnas engagemang har stor betydelse för klubbens utveckling. Vi har ett mycket uppskattat tävlings- och medlemsaktivitetsprogram där våra medlemmar kommer samman kring golfen. Idrottskommittén engagerar elitsatsande spelare, barn och juniorverksamheten gör det roligt att greppa första klubban och paragolf-verksamheten visar att golf är för alla.

Välkommen även till vår trivsamma och nyrenoverade restaurang med familjekrögare som bjuder dig på god mat. Eller bara slå dig ner med en kall välförtjänt dryck på vår uteservering om sommaren.

Vi ser fram emot att välkomna dig till Botkyrka Golfklubb!

Bli medlem hos oss genom att fylla i formuläret här